Leveranstiden ligger förnärvarande på cirka 7-9 arbetsveckor.
pickyliving

Frågor & Svar

Reklamation och Garanti

Garanti

Samtliga våra varor omfattas av en garanti på 2 år gällande materialets ursprung och fel uppkomna under produktion. Fel som uppstått vid egen åverkan och förändring av produkten omfattas inte av garantin. Picky Living ansvarar för varan tills den är levererad.

Jag har fått fel produkter, hur gör jag nu?

Börja med att kolla igenom er orderlista med vilka delar som ska vara levererade och dubbelkolla måtten, färg, typ av lucka och antal. Hittar ni inte dessa så ta kort på delarna och maila till info@pickyliving.se med vad det är ni har fått, mått och utförande, så hjälper vi er vidare. 

Efter att jag monterat upp mina delar har jag märkt att det är en skada i en lucka, hur går jag tillväga nu?

Det är svårt att säga exakt var skador uppkommer under monteringen då det tyvärr ibland förekommer skador av verktyg eller dylikt under själva monteringen och inte en skada som uppkommit i snickeriet eller under transporten. Maila in bilder till info@pickyliving.se så kan vi tillsammans se över skadorna. 

För mer inspiration & nyheter